HOPELESS CHRISTMAS / YANKEE SVÍČKY





Krásný den Vám všem!
Nevím jak pro Vás, ale pro mě je zima bez diskuze období pálení svíček. Miluju, když si zapálím nějakou vánoční svíčku, pustím film, uvařím kakao a zachumlám se do peřin. <3 Přesně tohle pro mne znamená zima a předvánoční období. 

No a Yankee svíčky pro vás taky nebudou asi žádným velkým překvapením. Jiné už prakticky ani nepálím. Jsou sice o kapku dražší, než obyčejné svíčky koupené v obchodě, ale té vůni se nevyrovná žádná. A protože mají obrovský výběr, vybrala jsem pro Vás pár typicky vánočních, které rozhodně stojí aspoň za prohlédnutí, ne-li za objednání.

Svíčky je možné si objednat ve velkém, středním a menším balení, potom ve formě malých čajových svíček, votivky (což ale není moje oblíbená forma těchto svíček, nejlepší je ji nakrájet a dát do aroma lampy jako vosk, voní pak mnohem více) a samozřejmě ve formě vosků, které jsou moje naprosto nejoblíbenější. Stojí něco okolo 60 korun a vydrží vám opravdu dlouho a to s maximální intenzitou vůně!
28484
V překladu ''Všechno jen září'' je slavnostní vůně citrusů a hřejivého pižma. Lehká a zářivá vůně s elegantním závěrem. Ucítíte: grapefruit, pomeranč, červený rybíz a sladké pižmo.

28496
 Slavnostní koktejl z ovoce a horských brusinek se špetkou vůně čerstvé borovice. Tradiční, neznatelně štiplavá vánoční vůně. Ucítíte: citrus, brusinky, černý rybíz, borovice, vanilka.
28490
Plátek šťavnatého pomeranče, ozvláštněný vůní anýzových hvězdiček. Originální svěže nasládlá vůně s nezaměnitelným aromatem anýzu. Ucítíte: šťavnatý pomeranč, anýz a mandarinka, hřebíček, pižmo, santálové dřevo a vanilka.

28502
Klasické makronky, jako právě dovezené z pařížské cukrárny. Slaďoučké a lehké jako pírko, s tóny vanilky, mandlí a samozřejmě cukru. Luxusně gurmánská vůně. Ucítíte: surový cukr a cukrářský cukr, sušenky, mandle, vanilka. Opravdu všemi deseti doporučuji!
                                                            23439
(Ó sladký domove) Tzv. platinová vůně – jedna ze 14 vůbec nejprodávanějších Yankee Candle vůní. Aróma skořice, domácího pečení a doušku čerstvě vylouhovaného čaje, která vás zahřeje u srdce a prodchne váš domov atmosférou vzájemné lásky a porozumění.

Výsledek obrázku pro FIRESIDE TREATS
Radost z kempování..umocněná pořádným táborákem, zpěvem, smíchem a opékáním 'maršmalounů'. Vyzkoušejte jejich lahdně teplou a sladkou chuť! Ucítíte aroma marschmallow, krystalický cukr, vanilkovou pěnu a rozžhavené uhlíky. Vůně je něžná, lehce nasládlá s trochou nostalgie. Je méně intenzivní, jemná jako pohlazení.
Výsledek obrázku pro snowflake cookie yankee candle
Dokonale krásné vánoční cukroví, pečlivě ozdobené sladkou růžovou polevou, bude nádherně ladit s interiéry v růžové či fialové barvě.

Výsledek obrázku pro snow in love candle
Do této kompozice krémových dřevitých tónů a křupavosti sněhového prašanu se okamžitě zamilujete.
Výsledek obrázku pro CANDY CANE LANE candle
Candy Cane Lane je veselá a příjemná vůně sladkého pečiva a cukrové polevy. Celé kompozici dominuje lehká stopa peprmintu.

24903

Christmas Garland je opravdovou vánoční klasikou. Zelenému aroma borového jehličí dodává zajímavý nádech dotek brusinek. Perfektní pro Advent a na Štědrý večer.

23299
Přímo ze srdce kuchyně: nezapomenutelně hřejivé vánoční chvíle opět přišly do vašeho domova s touto výraznou a vřelou vůní koření a sladkostí.

21555
Tradiční vánoční vůně, plná vřelých srdcí, rozinek a kandovaného ovoce.

26744

Svěží zimní vůně mrazivých dnů v lese a měkkých čistě vypraných teplých svetrů. Dotek citrusů dodává vůni chladivost čerstvého prašanu. Veselá a milá vůně.


A nakonec přidávám ještě typy, kde je možné tyto svíčky zakoupit: 

Doufám, že Vám tento článek pomohl ve vybírání a že si učitě nějakou svíčku pořídíte :)

Mějte se krásně! <3

Marti X


CONVERSATION

3 komentářů:

  1. Já mám od YA pár vosků, ale na mě jsou moc silné, mám pokoje v podkroví, takže mi je provoní i slabá svíčka a z Yankee mě pak bohužel bolí hlava :(
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  2. První dvě vůně mám ve vosku a naprosto je miluji! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak budete mať akékoľvek problémy s poslaním správy na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo s jeho odkazom na čísle +2349014523836 a získate najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovědětVymazat