RIMMEL RECENZE #2

Všem přeji krásný den!

Po opravdu dlouhé době jsme tu zpět a s námi  i nový článek. Chtěly bychom se omluvit za tuto dlouhou neaktivitu, neměly jsme tolik času a vlastně ani chuť psát. A nutit se do psaní článků, no, to opravdu není ono. Ale jsme tu zpět a budeme se co nejvíce snažit, aby blog zase fungoval tak jako dřív.

Dnes Vám tu představím další dva produkty od mé tolik milované značky Rimmel. Opět, zboží máme z Notino.cz (nový název pro Parfums.cz). Jenže, ono se to opravdu vyplatí, ceny jsou tam tolikrát nižší, než v drogériích bývají. A to nemluvím jenom o Rimmelu.

No každopádně jedna recenze na Rimmel již vyšla (primer a duo na obočí), takže určitě si ji přečtěte zde, ať tuto značku poznáte ještě o něco více.




A co jsem si tu pro Vás připravila dnes?
Rtěnku z nude řady a snad všemi známý pudr Stay Matte!



Jako první se tedy podíváme na nádhernou nude rtěnku!
V drogériích už dlouho jsme mohli najít rtěnky od Rimmelu z kolekce vytvořené Kate Moss v klasických černých obalech, tedy rtěnky s normálním finishem a rtěnky v obalu červeném, nebo-li rtěnky, které jsou matné. Za nimi následuje nude kolekce, ve které se nachází 4 rtěnky a 1 balzám na rty. Mě osobně zaujal nejvíce odstín 45, tedy ze všech odstínů rtěnka nejtmavší se studeným růžovým tónem, lehce do hněda. Takové odstíny mám opravdu nejradši,
Když jsem zkoušela parfemaci rtěnky, ihned jsem byla očarovaná. A proč? Jednoduše rtěnka voní jako Vexty, ty gumovo pěnové bonbóny ve tvaru kostek od Jojo. No, řekněte mi, kdo by takovou rtěnku nechtěl?
Navíc, na rtech je prostě hrozně příjemná. Ano, díky její krémové konzistenci nevydrží úplně nejdéle, záleží jak moc mluvíte a tak dál, ale já ji musím průměrně opravovat hádám asi každé 2 hodiny. Při tomto nude odstínu to však není něco, co by mně vadilo, stačí rty rychle přetáhnout, žádné super přesné kontury a za 5 sekund hotovo.
Je tedy dobrá?
No určitě! Za mě ji doporučuji a můžu osobně říct, že lepší nude rtěnku doma nemám :)



Každému určitě muselo být jasné, že v Rimmel produktech se objeví také tento snad nejikoničtější produkt značky Rimmel a tím je pudr Stay Matte
Co Vám budu říkat, já ho miluju! A myslím, že v tomto opravdu nejsem jediná. Doma mám už nejmíň desáté balení a jsem si jistá, že číslo bude stále jenom stoupat. 

Vždycky jsem si říkala, co je na něm tak skvělého, každý ho jenom hrozně vychvaluje, vždyť nemůže být tak úžasný. Ale tak zkusit ho můžu. A když jsem ho zkusila, no láska na první pohled. 
Jako první se musím vyjádřit k jeho vůni, a to tak, že je naprosto dokonalá. Víte jak voní takový ten klasický Nivea krém? Tak přesně takto pudr voní. Prostě nádhera. 
Co je ale samozřejmě mnohem důležitější je jeho kvalita. Je velice jemně mletý a po zapudrování na pleti vytvoří matný, ale stále takový přirozený efekt. Mně vydrží takových 5 hodin na pleti fakt v hezkém stavu, potom začne mizet na místech jako čelo nebo nos. Samozřejmě, pokud máte odstín, který není transparentní, můžete počítat i s velice malým krytím. Já osobně ale upřednostňuji transparentní, jelikož se hodí přes celý rok. 
Málem bych ještě zapomněla na obal! Někomu možná nemusí vyhovovat víčko není jenom odklápěcí, ale že se musí vlastně celé oddělat. Mně osobně to takto vyhovuje víc, jelikož víčko obal nejde nijak poškodit. 
Na povrchu je znak Rimmelu, čili korunka, která vypadá opravdu krásně. 
No a gramáž? 14 gramů za cenu kolem 60 Kč? Pardon, ale taková kvalita za malou cenu to je prostě úžasné! (Cenu beru z notino) 

Já ho tedy můžu doporučit úplně všem, pokud ste ho ještě nikdy nezkoušely, tak určitě neváhejte!


A co vy a značka Rimmel? 


Mějte se krásně!
Adél

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Tento pudr mám také a jsem s ním kupodivu spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. 45 je top!!

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat