VÁNOČNÍ EDICE #2 - VÁNOČNÍ FILMY

Krásnou neděli Vám všem! 
Týden opět uplynul jako voda a je tu další adventní neděle. To mi připomíná, že už bych mohla začít pomalu balit dárečky. Co vy, už máte zabaleno? :)
No a s další adventní nedělí přichází další článek z Vánoční edice, tentokrát typy na skvělé vánoční filmy. 

VÁNOČNÍ FILMY:

SÁM DOMA


Myslím, že tento film je naprostá klasika, kterou musí vidět každý. Příhody malého Kevina jsou totiž nesmrtelné!

LÁSKA NEBESKÁ


Romantických komedií je spousta, ale tuhle prostě musíte vidět. Několik milostných příběhů spojených do jednoho, jako je tomu právě v tomto filmu, totiž doprovází také špetka vánoční atmosféry.


GRINCH


Další klasika, která k Vánocům neodmyslitelně patří. Příběh o tom, jak se hlavní postava snaží ukrást Vánoce, prostě musíte vidět!


UKRADENÉ VÁNOCE


Možná znáte tento film v originálu Nightmare before Christmas. Určitě tento loutkový muzikál od Tima Burtona určitě nebude pro každého, ale já ho vždy před Vánoci musím zhlédnout.


VÁNOČNÍ PRÁZDNINY


Pokud si myslíte, že Vánoce jsou jenom o stresu, tak se podívejte na tuto komedii z roku 1989 a zjistíte, že to může být ještě mnohem, mnohem horší!


Rozhodně nezapomeňte také na další filmy: 
Ale rozhodně na něco koukněte! Co je totiž lepší, než se s horkým čajem a cukrovím zachumlat do peřin a sledovat vánoční filmy? 

Vy mi dejte vědět, zda nějaké filmy znáte a jaké jsou Vaše oblíbené!

Mějte se krásně! <3

Marti X

CONVERSATION

9 komentářů:

  1. Sám doma miluju ! Nějaké filmy neznám, tak na ně určitě mrknu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, nebojím se říct, že je to pro mě top film na Vánoce :)

      Vymazat
  2. Super tipy :). Už se těším, až se podívám na Grinche :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Láska nebeská je moje vánoční klasika :-) Jinak moc pěkné tipy :-)

    DIY Vánoce + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Plno těch filmů znám a plno taky ne. Už alespoň vím, kde se nechám o vánocích inspirovat :)

    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Období vánočních filmů je tady. Pro mě je asi nejvánočnější Láska nebeská, Sám doma a samozřejmě pánská klasika – Die Hard neboli Smrtonosná past. Samozřejmě první díl. :-) Ale jinak mám hodně rád filmy podle skutečné události. To je asi můj nejoblíbenější žánr. Z těch vánočních si vlastně teď ještě vybavuji začátek Trosečníka s Tomem Hanskem, který se odehrává na Štědrý den. ;-)

    OdpovědětVymazat