Recenze - EOS

Všem přeji krásný den!


Dnes tu mám pro Vás recenzi na hodně známý blazám na rty - EOS



Já mám tedy růžový EOS, což je příchuť jahodový sorbet. Já bych si tuto příchuť nevybrala, pokud bych mohla, bohužel eshop, ze kterého jsem objednávala, měl na skladu jenom pár příchutí, a tak mně nezbylo nic jiného, než jahodový.

VŮNĚ:


Popravdě, bála jsem se, že mně nebude vonět, protože jahodové věci moc nemusím, připadá mně, že vždy voní hrozně uměle. EOS ale voní opravdu krásně. Co mně ale zklamalo je intenzita vůně. Čekala jsem, že balzám bude vonět více, třeba bych otevřela balení a hned bych to cítila :D No to zase né, ale zklamalo mě to. Na rtech chutná dobře, asi tak, jak voní. Ale nemám to tak, že bych ho vždy musela hned ze rtů slízat, jak se mně to stává u lesků na rty.




Výdrž:


A jsme u další kategorie a to výdrž. Tady to bude už slabší. Bez nějakého olizování a jedení vydrží balzám takové 2 hodiny.




Obal: 


Obal a celkově provedení tohoto balzámu chválím. Je příjemný do ruky a připadá mně, že povrch balzámu je trochu pogumovaný, takže to nepůsobí pouze jako obyčejný plast.  Vyhovuje mi i to, že balzám je tak tlustý, takže rty máte natřené ve třech sekundách a nemusíte se s tím dlouho patlat.




 Hydratace:

Na konec jsem si nechala vlastnost, která je pro mě u balzámu nejdůležitější: hydratace. Já měla na hydrataci vysoké očekávání. Už jenom z toho důvody, jaký je název balzámu - Evolution of smooth. Hydratace u tohoto balzámu mně připadá střední. Rozhodně, pokud máte popraskané rty, tak Vám je nějak velice neuzdraví. Určitě Vám ae balzám poslouží skvěle jako podklad pod rtěnku!








Koupím si tedy EOS znovu?  Popravdě nevím. Odrazuje mě jeho vyšší cena, která je podle mě u nás v ČR až příliš zbytečně vysoká. Nejnižší ceny se pohybují od 130 Kč a ceny mohou sahat až do 200 Kč. Nedoporučuji objednávat z Ebay z důvodu možnosti obdržení padělku. Možná si ale ještě nějaký koupím právě kvůli jeho tvaru.



Jaký máte Vy názor na tento balzám? Máte s ním zkušenosti?


Mějte se krásně! 
Adél X

CONVERSATION

8 komentářů:

  1. Mám naprosto stejný a jsem s ním spokojená. Jen je moc drahý ... :/

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala jsem od Soflips. Na mě naopak moc převoněný :-) Radši zůstanu u klasických balzámů. Takový od zn. Moje za těch 29 Kč nebo kolik mnohem mnohem lepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám obyč od Garnier a jsem mnohem spokojenější s ním :)

      Vymazat
  3. Já jsem Eoskům totálně propadla a nejradši bych měla všechny, co kdy byly a budou.
    Koukni :D
    http://mybeautypineapple.blogspot.cz/search/label/EOS

    OdpovědětVymazat
  4. Já tento balzám zatím vyzkoušela v podobě fake, kdy jsem byla napálena na jedné české stránce a byla jsem celkem naštvaná a řekla jsem si, že už ho nikdy nechci vidět, ale teď když se dostal do DM, tak ho chci :D Mám v plánu si koupit modrý borůvkový, tak jsem zvědavá :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrý má kamarádka a hrozně pěkně voní! Ale třeba jsem četla že Pomegranate raspberry skoro vůbec nic nedělá a tento jahodový je mnohem lepší :D Možná kvalita Eosů záleží i na příchutích :D

      Vymazat
  5. Souhlasím s tebou, jak v tom, že zrovna tento voní trošku uměle, tak v tom, že na popraskané rty to není, ale pod rtěnku super... Já mám moc ráda mint, citron, ty voní fakt věrohodně.

    OdpovědětVymazat
  6. EOS sú skvelé balzamy, mala som mentolový, ktorý pery navyše aj príjemne chladil. Fakt výkon.
    Bianka

    OdpovědětVymazat