SUMMER WISHLIST PT. 1

Krásný den Vám všem!

Dnes jsem si připravila pro Vás článek na můj letní wishlist. Část první je to proto, že každá si chceme udělat svůj vlastní wishlist a v jednom článku by to možná mohlo působit trochu zmateně. Tak si článek užijte!
1. Carmex - světově proslulý balzám právě tím, že skvěle vyléčí rty. Já mám s tímto problém pořád - rty mám popraskané i tehdy, kdy není zima. Proto by byl tenhle balzám pro mě ideální společník!

2. Sleek - po paletce od Sleeku pořád pokukuji. Nějak se nedokážu rozhodnou jestli si ji vzít nebo ne.  Konkrétně tohle je paletka AU NATUREL, takže obsahuje pro mě nositelné stíny.

3. EOS - tenhle Eos se mně líbí hlavně jeho vůní, která je kokosová. Jo, to je něco pro mě!

4. Maybelline - jedno color tattoo doma už mám a jsem s ním velmi spokojená. Náhodou na internetu jsem narazila na odstín Permanent taupe - pro mě odstín, který není dostupný v našich drogériích. Je to opravdu krásná barva! (můžete si ji prohlédnout zde)

5. Milani - stíny z řady Bella se mně opravdu zalíbily a to nejenom jejich barvou, ale i jejich pigmentací! A tenhle stín CAFÉ se zdá perfektní.

6. Makeup Revolution - Doma mám už dvě paletky stínů kosmetiky Makeup Revolution a za tu cenu dostanete opravdu stíny vysoké kvality!

7. Essence - tuhle rtěnku jsem měla v košíku už nejmíň tisíckrát, ale vždycky jsem ji vrátila s tím, že počkám. Tohle je odstín 05 z nude řady, a i když hnědá na obalu vypadá trochu zvláštně, vnitřek je úžasný!


To je ode mě všechno!
Co vy, jaký je váš wishlist na léto? :)

Mějte se krásně! ♥ 

Adél X

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Stíny Bella Milani můžu jen doporučit, jsou to boží stíny :-) Taky jich pár mám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Girls on film od MUR sleduju už dlouho, také bych tuhle paletku chtěla a o Eos ani nemluvím. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna před chvilkou jsem si objednala nálož od Makeup Revolution, tak se na to těším. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Stíny Milani jsou úžasné a nějakou novou paletku také potřebuji :)

    OdpovědětVymazat